slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

2 blev 1 ???

Publicerad 2014-03-17 20:48:36 i Allmänt,

allt e ett frågetecken... känner mig totalt förvirrad, oron o känslan av både lycka, svek o irritation gör mig så osäker..
Har pyret dött eller aldrig funnits, känslan inombords e konstig..

jag har en konstig känsla.jätte konstig men allt åter står o se den 1 juli,så länge måste jag vara glad o förväntansfull..

ni ska veta att oavsett så e jag lyckligast i världen.. har 2 st fantastiska små pojkar som ger den mest otroliga glädjen man kan få så kommer de en till men e de en pojke? flicka? de e frågan... eller både :-)

jobb o gymmet idag e avklarat o sovit har jag gjort somna gott med lillen i famnen...

imorgon e de jobb o dagis tajm,träning o träning:-)
ska även på samtal imorgon kl 10 :00
och har en ny advokat, jag ser lycka o framgång nu.. :-)e väldigt överlycklig att jag har bevis o allt sparat..

ha en fin dag o lev gott

puss natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela