slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

klär upp

Publicerad 2014-06-24 13:10:48 i Allmänt,

Jag sitter o tittar i en artikel här på nätet o blir faktiskt chockad o även rädd att de e så...

En mamma på stan

Hon var ute o handla med sina barn o ser en annan familj ha sina barn som accessoar...

seriöst uppklädda o allt barnen fick inte ens äta i kläderna , föräldrar som klär sina barn som inte får leka eller göra nått klär dom alltid så puttinuttit o blir helt till sig för dom blir skititga byter kläder massor av gånger på en av samma dag..

Men i alla fall vissa har väl annat tänk..
denna föräldrar i artikeln beskrev sina barn som tavlor o folk sa så söta ja självklart e dom söta men vadå e dom tavlor??för att folk ska titta...
sen.uttrycka sig om att dom e ju som accessoar för att få lite fin uppmärksamhet.. seriöst vart e världen på väg...

vad e de för fel på föräldrarna... ??mår illa faktiskt av detta..
det var då en dam som uttryckte sig att man ska väl skaffa barn för man ska leka o älska inte som en väska att bära på , sås kan man inte ha barn för de e misshandel enligt damen..

Det sjuka e att jag hade en kompis en gång i tiden o när hon fick barn så tävla hon om vem som hade finast kläder, utveckling o allt.. seriöst hur orkar man..

låt barn vara barn..

jag skäms hur världen börjar bli men alla får ha sitt eget men var tvungen att påpeka detta,, men så e de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela