slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

varför kan han inte sova...

Publicerad 2014-02-12 07:06:14 i Allmänt,

Han e så jädrans trött sitter o nästan somnar när han kollar vid Tv:n på morgonen...
kl 4:30-5:00 då stiger vi upp då har inte ens Tomas vaknat för att gå till tåget o jobbet...
kommer in o.frågar om han får kissa klart han får, men förstår inte frågan.. men men så e de..
varför ska han upp så tidigt, han e trött o gnällig o tjurig hela dagen sen,han sitter o somnar vid Tv:n även vid matbordet börjar de..
Nu kanske jag e taskig men jag har valt att Tv:n finns inte längre o plus att de e lek dags på sitt rum o inte längre nere, för mig e de inget straff eftersom han.kommer få kolla på tv igen o att leka här nere, han får leka på rätt sätt här nere...
men ingen tv eftersom han blir ännu tröttare o gnällig, han.blir även riktigt elak...

men men jag förstår inte har försökt med att han.kan lägga sig o läsa lite o koppla av så kanske han somnar om, men han kan inte vara däruppe om vi inte e där, går vi ner springer han ner direkt..
de finns inget att vara rädd för, jag eller pappa lämnar han aldrig o skulle alltid säga till... han e mitt liv den krabaten o förklarat att han aldrig behöver vara rädd eller orolig..

så ingen tv o lek på.sitt rum e de som gäller framöver, nere e de kort spel eller lära sig alfabetet o räkna typ måla o så..

de tråkiga e att han väcker oftast sin lillebror o de blir inte roligare... jag kommer gå lägga mig vid 19 varje.kväll för att ha tålamod..

men hur ska jag göra??Jag vill att han sover på nätter o morgon? ?hjälp? ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela