slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Spring i benen..

Publicerad 2014-02-15 09:30:19 i Allmänt,

shit jag e så rastlös ingen träning på 2 dagar o massa go saker:-( men jag e inte.den som e den o måste avstå nått kroppen e sugen... bara löjligt men försöker ändå hålla till rätt mängd..sen ska man självklart unna sig :-) jag o Noel klippte oss i torsdags så.vi blev snygga hehe Noel e alltid den snygga:-)

men idag bli de kalas för.min lille 1 åring som har en bjudning för sin familj, 🎉💝sen blir de träning för mig ett lång o.avslappnat pass...

os då klart de går bra men ändå inte... kollar en del o de e hockey idag 7inte för jag e sån fantast för hockey men nu e de os liksom.. sen e de fotboll, e Vi nördar eller hahaha

Ne nu ska jag fixa mig o baka.lite kakor


Ha en fin dag alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela