slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

seriöst

Publicerad 2014-02-28 07:02:58 i Allmänt,

Hur sjuk kan man bli...

jag som krånglat när du ska ha umgänge, nej du har själv avbokat alla...

jag som bråkat i rätten, nej du startade allt...

jag har inte gjort nått för att de ska bli bättre.. nej du inte mitt ansvar..

nu får du fan ge dig...

skämta får du gör med dina lögner o ljuga för nån annan men jag har bevis på allt...



Hur kan man köpa saker men.inte ha tid o råd att träffa honom..

så jävla sjukt...
förstår inte att man kan vara så elak..
allt e ditt eget fel precis allt...

du e ett skämt som Vi skrattar gott åt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela