slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

totalt lat

Publicerad 2014-08-21 21:48:31 i Allmänt,

idag skulle jag ha tränat efter lunch men så blev de inte, har varit trött o lat idag..

men promenad i alla fall

nu väger jag 64 kg ca 6 kg kvar från min.start vikt vid graviditeten men jag ska satsa på 10 kg så ser vi ;-)

jag ska ta mig en morgon promenad till gymmet sen köra där innan jobbet imorgon..
lördag e de vm i 5 manna som gäller..

nu har jag gottat mig med chips som jag aldrig brukar äta men som jag skrivit tidigare jag kommer njuta ;-)

nu blir de sängen

kämpa på där ute,.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela