slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Schema

Publicerad 2014-08-25 00:15:39 i Allmänt,

Jag tänkte lägga upp lite hur jag kommer träna denna vecka så får vi hoppas de blir så :-)När jag har ett schema så blir de oftast så för då bakar jag de..
Tiderna e ca tider men i alla fall 30 min hit eller dit..
måndag
06:30 promenad med barnvagn
frukost:???
08:30 Gymmet (lämnar på dagis då)
mellanmål
11:00 promenad (hämtar på dagis)
lunch:???
sen e de jobb på kvällen

tisdag
promenad 06:30 med barnvagn
frukost
8:30 gymmet (lämnar på dagis)
mellanmål
11:00 promenad (hämtar på dagis)
lunch
jobbar kvällen

onsdag
6:30 promenad utan barnvagn(musik)
frukost
8:30 gymmet (lämnar)
mellan mål
11:00 (hämtar)
lunch
börjar jobbet 13:15

18:15 gymmet(spinning)

torsdag
6:30 promenad
frukost
8:30gymmet(lämnar)
mellanmål
11:30 (hämtar)
lunch
19:00 fotbollsträning

fredag
6:30 promenad
frukost
8:30 (lämnar)
mellanmål
10:00 spinning
11:15 (hämtar)
lunch

lördag
7:00 promenad
frukost
tid?kanske fotbollsmatch
sen e de kräftskiva på dagen med start kl 14 så inget mer där..

söndag
7-8:00 promenad o lugnt

18:30 Dance ;-)

så ser veckan ut..

morgon promenad ca 45 min (rask)
gymmet varannan dag maskinerna(alltid vila 48 timmar) andra konditionspass
konditionspassen e mkt spinning o löpning blir de..

jag räknar med 1 kg i veckan men ska mäta mig imorgon för de känns.bäst med att mäta sig ;-)

nu kör vi o ge aldrig upp oavsett vad som står i vägen så ta alltid orken till rörlighet o styrka ;-)
ha en fin vecka

heja er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela