slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

saknad

Publicerad 2014-08-02 23:25:57 i Allmänt,

Idag åkte min äldsta son med mormor o Tommy till parken zoo i Eskilstuna, kusse Liam var ju med: -) o de såg han framemot.. min älskade som jag saknar han men vet han har så kul..
Skulle åka o hämta han vi 20 tiden men grabben ville stanna kvar hos min moster o kusin barn så visst fick han de, dom ses inte så ofta så självklart..

vi har även varit ute i lyttersta en sväng på kvällen o Ian älskar o bada.. jag satt med Sigge o kollade läget.. farbror Patrik var med..



Gud vad jag saknar barnen direkt fort man e ifrån dom.. men imorgon ses vi igen o då kommer jag mysa..

Imorgon e tanken att åka till Kolmården blir bjudna av svärföräldrarna men som sagt så ville Noel inte följa med eftersom Eskilstuna var roligare eftersom Leo e där..
Jag får se om jag o Sigge åker med, natten e lång o jag känner mig redan hur trött som helst.. sambon får ju nästan alltid sova o de e ju skönt, den natten jag får sova hela då kommer jag hurra gott.. men så e de att ha barn e inte alltid en dans på rosor som folk verkar beskriva de..
men men vi ser om Kolmården blir aktuellt..

nu ska jag mata lillen sen bli de o försöka sova..

gonatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela