slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

måndag

Publicerad 2014-08-25 20:19:28 i Allmänt,



06:30 promenad avklarad

frukost: ägg omelett

8:30 gymmet avklarat

mellanmål äpple o gainomax

11:00 promenad ej avklarad

lunch: spaghetti o köttfärssås

nu jobbet..

på gymmet kör jag mkt bäckenet o bål dom inre magmusklerna

kör även lår o armar går ju igenom hela kroppen..

skulle mäta mig idag men de får bli imorgon,.

jobbet imorgon vart ändrat så jag får lägga om lite för morgon dagen men de blir desamma men tiderna ändras..

berätta gärna hur ni tränar o vad ni gör på gymmet..
tänkte ta bild på mina övningar nån dag..

ha en fin kväll snart e jag hemma ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela