slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Kräftskiva..

Publicerad 2014-08-31 07:53:42 i Allmänt,

Igår hade vi en trevlig liten kräftskiva..
Jag drog iväg kl 8:30 för samling skulle ju vara med o spela match ;-)
Vi spelade i dunkers o vi kom hem med en skön vinst..
Vi åkte med 11 spelare så vi var starka..

När jag väl kom hem så blev de duschen o lite finare kläder,fick även träffa min älskade mor en stund..

men sen ramlade gästerna in o killarna satt o kolla fotboll så de blev inga lekar.. men allt vart bra ändå..
sen rullade dom hemåt vid 24 tiden.o Tomas o dom drog vidare, jag gick o la mig efter städningen för jag var helt slut..



















Jag tackar dom fina vänner för en mkt trevlig lördagskväll :-)

idag bli de badhuset innan jobbet ;-)

sen ska jag sova :-)

ha en fin söndag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela