slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

kaos

Publicerad 2014-08-28 16:00:24 i Allmänt,

jaha då har dom varit o kollat på skadan o de ska rivas o byggas nytt.. vi skulle ju riva för längesen men saker har kommit ivägen..men nu så börjar de efter helgen kör vi.. medans barnen e på dagis så rensar vi o river..
taket ska bli nytt o allt.. kostar gör de men vad gör de när de.måste,då får man vänta med annat.. vi kommer göra mkt själv.. hela övervåningen ska målas om o de kör jag med o börjar nästa vecka
slipas o spackla o måla ;-)

skönt att få saker gjort...


nackdelen e att jag jobbar hela veckan visst positivt så men de e långa dagar så för mig blir de inte allt för ofta..

Snart promenad med lillen sen bli de varma mackor med grabbarna o tidig säng..

ingen träning o ingen ordentlig mat idag men imorgon kör vi ;-)

ha de fint alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela