slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

jippi :-)

Publicerad 2014-08-12 11:40:08 i Allmänt,

idag hände de, jag började min löpning, sprang faktiskt intervall i lugnt tempo med växling att gå...

jag har fått mina nya löparskor o byxor o de stämmer rätt bra när de gäller byxorna jag älskar dom..

jag köpte faktiskt triathlon skor så de funkar verkligen till allt så kan ha dom bör jag cyklar också.. jag tänkte försöka vara med i triathlon nästa år o även fler saker..
så en bra o lugn start..

jag har ca 10 kg kvar till min vikt så nu börjar äventyret. ..

jag har satsat ca 10 kg på 7 mån eftersom jag börjar lugnt tempo men de återstår o se kanske går de snabbare eller så går de långsamt.. de blir säkert mkt svårare nu..

men nu kör vi o heja er andra också..

3 barns mamma e rdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela