slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Huset

Publicerad 2014-08-01 12:42:02 i Allmänt,

Ja vi börjar nästa vecka med saker o ting... vi skulle börjat för evighet sen men nu blir de lugnt nästa vecka.. då ska troligtvis fönster beställas o de e ju klart bara o ringa.. vi ska kolla vad köket kommer kosta..

vi har bestämt nu hur vi ska ha de..
köket blir svart med vitt kakel samt svart spis o kul o frys samt diskmaskin..
vitt golv med grått i på hela undervåningen.. sen ska en ny trappa göras o jag letar hur jag jag vill ha den men ska skissa en egen tror jag..

och vi ska måla alla väggar vita o sen riva 2 väggar så de blir öppen plan i stället..

mkr ska göras o mer ska de bli men vi börjar med detta o sen ska ju de som rivs byggas nytt o där blir dusch o tvättstuga med ett allrum i ena rummet..



lite av vad vi kollar på..





detta e rostfritt men de finns i svart o de e de vi kollat på..
vill inte ha rostfritt för allt syns verkligen, men de e ju förfädernas snyggt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela