slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Godis

Publicerad 2014-08-22 21:00:21 i Allmänt,

godis e livet för mig tror jag, skulle nog kunna leva på de men skulle nog inte må allt för bra..

men men jobbade förmiddag idag så de blev inget gym då men åkte iväg vid 18 tiden o körde de tungt,. skönt att man får ta i nu ;-)
frukost kvarg med frukt
lunch kycklinggratäng o potatis
kvällen tacos,.

nu bli de godis o film

upp med tuppen för jobb till 11:30 sen drar jag till iP o ser till att jag har lite fotboll kvar i mig.. :-)

ha en fin helg alla

puss o kram ge aldrig upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela