slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Ge mig Nu

Publicerad 2014-08-02 06:23:41 i Allmänt,

Jag har sovit 3 timmar/ natt de känns i kroppen när man jobbar också.. De slår ut sin rätt nu känner jag, Kroppen mår inget bra..
Jag går upp i vikt o har ingen ork att gå ut o gå heller, jag e helt slut totalt.. Visst har jag valt att skaffa barn men de e jobbigt när den andre vaknar när den ena skriker,jag får springa upp o ta reda på de också.. sambon sover så djupt o hör inget men de finns inte så mkt o göra han kan ju inte vara vaken o tvinga sig själv en hel natt,då e ju han totalt slut..

Jag vill gå ut o gå jag vill röra på mig o mår inget vidare. .
Dagarna går o jag kan inte sova på dagen..

jag får ta mina sömn dagar genom att gå sova kl 18 så får jag ta natt skiftet

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela