slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Fredagsmys

Publicerad 2014-08-29 15:12:53 i Allmänt,

Åh vilken lugn fredag de varit o mys blire till kvällen..

Imorse blev de spinning så jädrans härligt pass , svetten bara rann :-)

Nu e de dags för att göra i ordning morgon dagens kräftskiva vi börjar med städa ;-)
Ska bli himla trevligt med alla dessa fina vänner :-)

Men ikväll ska jag o mina små killar ha en myskväll :-)

Ha en fin kväll så ses vi efter helgen ;-)

Puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela