slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

frånvaro

Publicerad 2014-08-11 10:26:45 i Allmänt,

Jag har varit borta o inte haft ork o tid för detta..
Har hänt en del men inte så mkt..

vi åkte till Kolmården o det var så varm men en fin dag med härligt umgänge..
sen har veckan bestått av jobb o promenader o så umgåtts med familjen..
jag lånar svärföräldrarna hund Lilla Adde o går 1:30 Tim typ... skönt e de o redan gått ner 1,5 kg..
så nu bli de raskt varje morgon om inte jobbet står på schemat..
Jag har beställt nya löparkläder o nya löpskor..

Vi har varit i hjortkvarn o käkat jumbostrut. .. ;-)

denna vecka eller imorgon så ska vi åka ner till Ullared o vi har perfekt bil för o sova i så vi gör en liten tripp men vet inte alls var vi ska sova ;-)
sen vidare på onsdag till Halmstad för ännu en rättegång, helt ärligt förstår jag inte hur människan orkar..

Men sen vet jag inte om jag ska gå på audition ikväll på actic för att bli grupp pass instruktör..

Men nu börjar även min träning så denna vecka börjar löpningen ;-)som jag längtat..

nu blir de film dag med älsklingen o barnen självklart..

ha en fin dag Alla..

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela