slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Dag 2

Publicerad 2014-08-15 22:26:05 i Allmänt,

vakna 07:30 tog hand om barnen o åkte till pappa för min bror o barnen var där..
frukost innehöll en knäckemacka o lite yoghurt.

kl 13 fika hos Robert o Elin

kl 15:15 lunch fisk o potatis mos

sen gick jag till jobbet o även hem så ingen träning idag men lite promenad

nu hemma o ska duscha o sova..

men idag har vi lekt med kusinerna



vide leker tittut..




lukas började leka lite



världens bästa Emilia

saknar dom redan

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela