slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

4/12

Publicerad 2013-12-05 06:12:11 i Allmänt,

jag har inte så mkt att säga om dagen då jag var uppe från 23 den 3/12 till 9:30 den 4/12 ,kunde inte sova o lillen vakna kl 4 så de var min sömn jag mådde illa så sjukt mkt o höll på somna livsfarligt...


07:45 frukost 2 grov mackor

09:00 lite lättfil o makrill

dåligt hela dagen där så jag åt inget

14:00 lunch 3 mackor

18:00 middag kyckling gryta med ris

drack mkt vatten (mådde bättre)brukar dricka mkt vatten om dagarna..

träning med grabbarna, var med o sprang samt spelade lite match...

idag e jag inte piggare,även börjar mina ben värka igen så sjukt,när ska man få komma in o kolla..köpa även mina järntabletter..
jag börjar känna virvelvinden där inne i magen mysigt... idag blire vila...

Jag vill göra mina övningar jag vill ta bilder så ni ser jag vill visa er ju. :-)

igår satt jag o kolla på vidaxl.se o hittade en del träningsredskap o ska beställa de men väntar ett tag då jag ändå inte kan använda allt..
kommer bilder på de..

sen längtar jag efter min cykelvagn den får gärna komma idag men kommer antagligen nästa vecka.... hoppas jag blir nöjd nu eftersom man längtar så....

Har även hittat träningskläder för gravida men vet inte om jag vill lägga dom pengarna på de,jag lägger gkärna pengar på träningskläder men nu kommer de bli mkt efter graviditeten, kan inte använda dom gravida då...



ha de bra o kämpa på..detta var igår så idag skriver jag som vanligt
e då så trött på kvällarna

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela