slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Midsommar

Publicerad 2015-06-19 22:20:56 i Allmänt,

Den blev inte som vi tänkt oss med roliga lekar o massa gott skratt men de fick vi endå 😆

Lillen fick magsjuka o feber samt mellersta killen hade feber, det e så tråkigt men vad ska man göra...

T:s bror kom förbi o käka grillat o sill 😛 
Barnen slockna o hade godis kväll som dom längtat 😀nnu sitter dom o snackar o njuter av lite öl medans jag nykter ligger i soffan o kollar filmen "Dumpad" 😂😂😂


Dagen blev endå en rolig dag med skratt o lek med barnen 😀

Älskar mina 4 fantastiska killar mest på denna planet ❤

Nu kommer jag somna gott till filmen ...

Ta de lugnt där ute 😚

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela