slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Familjen

Publicerad 2015-08-21 08:57:27 i Allmänt,

E de finaste jag har.  

Pappa = min bäste vän som jag gör allt för o som alltid gör allt för mig.. Jag kan inte leva utan min pappa han e mitt allt o jag älskar han djupt.. detta e min stora idol o förebild.. när jag e ledsen finns han där, när jag e glad finns han där helt enkelt i alla känslor o väder..❤❤❤

Mamma= så saknad att hon bor så långt ifrån eller långt o långt hon e bara en bra bit bort.. älskar henne djupt o utan henne hade jag inte stått här i dag.. hon värmer mitt hjärta o visst vi bråkar ibland men ingen e bättre än min mamma .. hon gör allt hon kan för att hjälpa o finnas oavsett avstånd.. mkt stark kvinna som jag beundrar.. ❤❤❤

Johan= min äldsta o mest härligaste bror oavsett om han bor på gotland o vi inte haft kontakt så älskar jag honom så galet mkt o tycker så mkt att han o jag fått kontakt på ett helt annat sätt.. han e grym.  O hans barn gör en otroligt glad.saknar dom oerhört.. ❤❤❤

Andreas= ja han kallar jag den speciella för de e han på alla sätt.. bor nära men har inte allt för mkt kontakt men jag älskar han djupt ❤❤❤

Adam= mkt speciell men otroligt snäll o givmild, han ställer upp ibland o e barnvakt o ställer upp för mig o min familj.. önskar han allt gott o jag finns alltid där för honom..älskar han djupt ❤❤❤

Stefan= minstingen som e snurrigare än snurrigare 😂😂😂han e bara för underbar som jag kan skratta åt han o visst har inte allt för mkt fast vi bor några hundra meter med varandra men han finns när jag ibland behöver han..saknar han otroligt..älskar han djupt❤❤❤

Jag försöker finnas för mina bröder så mkt de går.. 😀

Sen har jag min familj kan inte annat än säga att dom e mina liv o älskar dom över allt annat.. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela