slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Fest

Publicerad 2014-09-15 20:56:53 i Allmänt,

Herregud, jag har jobbat sen i måndags förra veckan ledig i söndags bara..

Jag har inte hunnit med träning så mkt men var iväg på workout i torsdags de var riktigt skoj de..

Hör här ,jag kan lova att jag skämdes nått så fruktansvärt..

I lördags så jobbade jag kom hem runt 12 tiden trött o tjurig.
Jag gick upp o la mig o ville bara sova men min lillkille Noel han hade typ 70 pers på sitt rum ,eller man kan tro de när han leker alldeles själv :-)
Får ett sms av Jimmy om att han lagat paj o bj var välkomna dit 15:15 haha trodde väl inte han gjort paj..
Tomas kommer upp o sägeratt vi ska gå men jag ville inte, blir tjurigt här hemma o de blev lite små tjafs pm just att jag ville sova.. Hör på nedre våning att han e jätte arg ;-)
Jag säger till Noel springa över till Jimmy o dom så länge så skulle jag bara duscha.. Skyndar mig o duschar o klär på mig mjukisar o ser verkligen jätte deppig ut..
Tomas var ordning gjord o jag brukar ju alltid säga att han var fin men inte nu o då e jag sur ;-)
Kommer över till Jimmy o Linda går in i vardagsrummet o skulle hälsa på Jimmy o där står en tjock flock med vänner o familj för att fira mina 30 år , hör här ... Jag vänder på sekunden o säger nej fy fan, tar mina flipflop o drar, jag går hem ledsen o överlycklig..
Men jag skämdes hur jag såg ut men bytte om o gick tillbaka..

Eftersom jag var på dåligt humör innan så reagera jag mer såhär bara för jag såg ut som jag gjorde, men kvällen blev lyckad o min älskling hade verkligen kämpat mkt med detta, aldrig någonsin har mån gjort sånt här o de värmde mitt hjärta..tack alla som var där o för dom fina presenterna e otroligt glad o tacksam för ni dela detta med mig..

Vart sent men så roligt..

Söndag var jag trött o 2 st fotbollsmatcher skulle spelas kl 12 o 17 
Vi vann båda o jag har så ont i mina fötter..
Mellan matcherna så åkte jag på bio med min Noel o hans kompis Leo (flygplan 2) jag var trött men klara mig sen var de bara o åka på match igen de var min lediga söndag..

Jag e slut i kroppen , tänk att jag har inte tränat mer än 1 gång o bara gått på gymmet ingen kondition men jag klara de med mkt smärtor..

Nu kör vi jobb vecka...

Mon älskade familj som jag älskar så..

Puss o godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela