slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

stress o ledsen

Publicerad 2014-06-12 19:24:51 i Allmänt,

Jag e så otroligt otålig nu när de gäller min äldsta som har sin trots o jag mår helt enkelt inte bra, har haft blödningar o stress i massor.. eftersom de har varit kaos senaste 2 veckorna... de gör ont i mig...

jag e verkligen så ledsen.. mkt tankar om allt o kan inte släppa saker..

jag undrar vad som blir bäst..

jaja en dag blir allt ljust säkert o man blir otroligt lycklig igen...
jag e lycklig så men på vissa sätt..

ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela