slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Jobbet..

Publicerad 2014-06-05 08:57:11 i Allmänt,

Jag har mina stunder där.jag mår dåligt som jag skrivit innan men de e även stunder där jag mår toppen...

allt handlar om min självkänsla o att jag inte gillar mig själv... men snart kan jag ta tag i mitt problem o återställa allt...
Jag mår ändå bra de finns dom som mår sämre... inget jag vill att dom ska göra...

Jag älskar min familj nått så otroligt, vet inte vad jag skulle göra utan dom..

sitter på mitt jobb nu som jag trivs så med...

ha de fint.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela