slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Tvillingar

Publicerad 2014-01-29 10:47:11 i Allmänt,

Härliga onsdag , både chockad o glad :-)
Var på ultraljud idag o de tog sin tid, dom letade efter moderkakan men helt plötsligt kom en annan sköterska in o de var ju tydligen tvillingar i magen :-)
Så häftig men som sagt man har ju inte landat...
Vi ska vidare till Eskilstuna på full kontroll då dn ena inte ville visa sig tillräckligt men den anda var en riktigt liten linslus...

Vet kön på ena men de avvaktar vi med.. Men detta ska bli kul de var full rulle på dom i allafall...

Nu kommer även träningen bli mindre o känner att jag vill vara säker på mina bebisar :-)

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela