slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

tröttmössa

Publicerad 2014-01-22 16:44:26 i Allmänt,

idag lämnade jag barnen på dagis o hos farmor.. drog till gymmet o körde ett konditionspass mkt skönt..spendera dagens 1:30 timme ute i båsenberga med stora killen o åkte pulka o promenad..
nu e jag helt slut men ska snart iväg o träna grabbarna...

Gus vad min familj betyder mkt..



imorgon väntas morgon promenad o öppna förskolan...
ska ta mig till min far också o städa...
imorgon e de vila från gymmet så kör jag på fredag igen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela