slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

snö o löpning

Publicerad 2014-01-12 08:04:17 i Allmänt,

mkt svår kombination om man e ute men som sagt, man fixar de... dags att köpa nya dubbskor eller väntar man till nästa år?? Hur länge håller detta sig liksom..

idag e de löpning på schemat start med 5 km åker hem o gör några övningar... sen kommer jag ladda för fotbollsträning...
idag kör jag mkt med målvakten för att få till inför cityhallen cup...
funderar på gå hela professionella tränar utbildningen tar 3 år men de e kanske de värt??målvakt utbildningen? ?de blir en.funderare...

även pulkaåkning idag med små trollen, underbart e detta med snön men kanske kunde varit här några veckor innan.. Men nu e den här o vi kan inget göra :-)

nu blir de frulle med min far ska smyga iväg o handla gott o färskt bröd för dom andra sover fortfarande: -)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela