slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Skrattattack

Publicerad 2014-01-08 22:12:55 i Allmänt,

Önskar bara folk visste som blir så lurade,hur sjuk människan e..vill bara säga att personen har orsakat allt själv, o jag skyddar mig absolut inte mot nått för jag inte har gjort nått fel...

Skratta så sjuk mkt förut, ledsen att säga de men sund att så sjuka människor får vara ute i de fria..

Synd att personer tror på de han säger...

Smutskasta mig hur mkt du vill, du e inte värd att lägga energi på.... 

Tänk om alla visste då skulle du vara mkt ensam... 

Jaja de e så du tycker, du kommer aldrig förstå att de e du själv som orsakat allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela