slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

skönt o lugnt

Publicerad 2014-01-18 20:23:29 i Allmänt,

idag har barnen varit med farmor o farfar på bowling..
så då passa vi på vila då lillen sov inget vidare i natt, för att inte väcka hela huset så sov han.o jag på soffan...
och nu står vi vakna ännu..

Sen när dom små älsklingarna kom hem så packa vi väska o pulkorna o drog till båsenberga o körde race o grilla korv..

fantastiskt o de var så härlig luft..

imorgon skulle jag sprungit med gruppen men tar ett morgon pass vid 7 tiden ungefär o springer ca 3-6km sen in på badhuset där resten av familjen väntar o kör på gymmet där innan jag hoppar i badet o leker massor...

Stog o kollamin kropp shit nu rinner de iväg så jädrans fort men så e de.. fr springa av mig de sen ;-)
jag har mina mål sen...

nu bli de film o massage med min älskling, ska bara få lillen att sova den stora sover för ett tag sen. ..
natti natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela