slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

sjuk: -(

Publicerad 2014-01-15 09:11:40 i Allmänt,

Hur tragiskt e de inte när man e sjuk o e sängliggandes,fy vad jag hatar de... jag har bihåleinflammation o öroninflammation o feber,ont i hela mig...stackars barnen men som tur e vabbar min käre sambo... men de e så sjukt tråkigt o har massor att göra men får ta de när jag e frisk...

träningen skulle ju igång o jag längtar ut i snön nu..
hat hittat mina längdskidor o rullskidor.. kommer ut med bilder senare...

nu bli de sängen

ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela