slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

mamma o son dag

Publicerad 2014-01-10 07:48:02 i Allmänt,

Jag hade en halv dag med min son 2eftersom han var på dagis också.. åkte hem till farmor o åt pizza som Noel ville, sen slappa vi o åkte till biblioteket och måla o läste, de var verkligen mysigt sen åkte vi runt lite o prata: -)
spelade memory också o klart han alltid vinner hahaha konstigt de där..
vi satt o prata lite om känslor vad han känner o vill saker han vill göra... nu har jag fått svar o kom väldigt djupt inom honom o de var nog även skönt för honom Vi pratade om när vi tjafsar 8 bråkar, varför han inte lyssnar.. toppen världens bästa kille de där... tut jag har tre som kan dela mitt hjärta snart 4 men en kille eller tjej får vi snart veta: -)

Noel längtar eefter lillen i magen o hoppas på en lillasyster: -)
nu blir de en hel dag med barnen typ sen ska Noel vidare till leo o leka massor: -)

ha en toppen Dag för de ska jag o även ska jag ut på löpning sen: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela