slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

lek o buslandet

Publicerad 2014-01-27 09:39:54 i Allmänt,

Det har varit en jobbig helg så jag hoppas de e bra på onsdag..
Var på lek o bus landet o busa för fullt.. tack min älskade far för du följde med, de var en tuff dag men mkt mys o skratt :-)men även mkt ledsamheter... mkt snurrade o jag förstår faktiskt ingenting..
jag kör inte fult spel...

men men tackar mina barn för de fantastiska som ni ger mig..

ja som ni förstår e helgen en blandad version av lycka o svek...





träning e ett måste också: -)





lite bilder på mina bästa. ..

idag kör vi gymmet... ses sen

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela