slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Julen städas ut...

Publicerad 2014-01-03 08:10:27 i Allmänt,

Äntligen känner ingen stämning att behålla julen kvar, under att den var kvar så länge.. slänger helt enkelt tillbaka höst gardinerna med träd o grönt: -)

Får nog bli Ullared snart för shopping så jag kan shoppa nya saker inför våren..
Tänka sig Ullared har mina favorit gardiner som kostar 500-600kr hör o bara 200 kr där nere, när man ändå åker på rättegång så kan man ju passa på :-)

Mina vår färger i år kommer vara rosa, orange o troligtvis grön samt en släng av turkos som vanligt :-) troligtvis med mina blommiga gardiner...

jag älskar att ändra o göra om hela tiden inredning e så kul :-)

snart börjar jag sy o tyger ligger o väntar till de blir kläder o mössor..letar fortfarande tyg i fleece o vind så jag kan göra häftiga jackor till grabbarna..
ska bli skoj o veta vad vi väntar för kön då kan jag redan börja sy ju :-)

nehe fortsätta rensa o städa...

kämpa på med träningen där ute...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela