slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Inget tålamod..

Publicerad 2014-01-03 21:30:29 i Allmänt,

Jag tror inte jag e ensam som visar dessa känslor för sina barn...

Så ni vet precis som ni e Barnens en allt o man älskar dom o inget mer de e de värdefullaste man äger, man lever för dom...
mina barn e precis detta o de mest värdefullaste utan dom e jag inget o kan inte leva utan dom...

just nu så har jag inget tålamod o allt svämmar över för mig..
vet inte om hormonerna börjat visa sig nu men de ge inte 1 min förens det e tjafs här med min äldsta för han lyssna inte på ett ord.man säger o detta kallar jag en riktigt trots ålder, sen får man inte tillräckligt med sömn just nu då den minsta har flera tänder påväg ut..

men som sagt hur ska jag göra, kg når skit för jag skäller o tjatar hela tiden gör inte så inte så bla bla bla
jag försöker ha tålamod men efter 10e gången går de över..
han ger sig inte o gör allt för att reta oss, sambon har tålamod men även dök rinner de över ibland de funkar inte hur länge som helst men men jag älskar honom o vill inte ha tjafs varje Dag men de går inte en dag, försöker hitta på saker men han vill inte han vill vara med lillebror..
Jag tror en del ligger i att han e avundsjuk för lillebror får mkt uppmärksamhet o förklarat för honom att hm e så liten o fixar iinte allt själv..

nu har vi bestämt om nu sambon får detta som vi hoppas så kommer vi ge honom tid varje dag själv så han får egen tid med oss men att vi även gör saker tillsammans mer för då finns de tid till de, jag försöker göra allt jag kan med barnen när vi e själva o då finns de inga problem alls,då har han varit på dagis o lekt av sig lite o vi har otroliga dagar med pyssel o smått nu ska han få måla sin egen väg..

jag vill bara hålla ut, nån som har tips o råd?? Jag vill inte vara den med detta tålamod men jag e gravid o hormoner stör men de blir säkert mkt bra, jag brukar ofta vara lugn men nu e de kaos.. Vi e alltid sams när vi somnar o vaknar sen e de livat även på bra sätt...

har du en trotsig snart 4 åring?? Hur gör du??

Jag känner mig så dålig som mamma ibland men jag vet att jag inte e de o att jag gör som jag vill med att uppfostra mina barn e allt..jag kan gråta för jag skällt ibland o har såna skuldkänslor men jag har inte gjort fel..
bara för mm känner sig dålig ibland de e när de e tunga dagar men så har precis Alla o de finns nog ingen som e perfekt men du e alltid perfekt som mamma föl ditt barn.. visst nu beror de absolut på situationen o vad som hänt..

men jag e stolt mamma till mina barn o jag vet dom e stolta över mig oavsett om jag har mitt humör ibland haha

jag finns alltid för dom...


Åh jag ville skriva av mig...

jag har ett löfte ha tålamod Anna, försök o ge alternativ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela