slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Härliga Dag...

Publicerad 2014-01-09 10:58:37 i Allmänt,

idag blir de att spendera dagen med mig. äldsta son ska till biblioteket o sen ska vi spela memory, Vi läs oss alfabetet :-)
Han sov hos farmor o farfar i natt så åkte jag o hämta han för han skulle till dagis, min älskling saknade jag men han tyckte de var roligt att sova borta...

idag ska vi prata massor också om känslor o tycke...lite lär o lek

imorgon e de efterlängtat samtal o ska se vad som svaras på mina frågor har en hel del som jag vill ha svar på...

imorgon ska sonen bort o leka med sin bäste vän Leo o den andra ska vara hos farmor....

men nu tar vi o spenderar dagen med mor o son Dag: -)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela