slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Fullspäckad söndag

Publicerad 2014-01-20 10:35:49 i Allmänt,

Vilken söndag , spenderades med barnen i badhuset sen även att dom var med på fotbollsträningen sen åkte vi till morfar o åt...

Lillen går ju som sagt sen ett tag tillbaka men nu blir de bara mer o mer o igår spelade han boll med fötterna o inte händerna hahaha

Det var mysigt i badhuset o plask o lek, däremot blir de tungt med 2 då man vill leka med båda men svårt..
Men det blev de bästa ändå o kul hade vi :-)
Man e ju inte smidig längre men de visste vi redan innan men tyngre gravid :-)
Hör Här då jag har köpt gymkort o de e sjukt, men börjar redan imorgon eller idag vet ej, blir lite spinning o sånt där mest för att komma till ro o lugn från hemma fronten eftersom man går med barnen hela dagarna, visst har inget emot de eftersom de e mina liv men dom behöver även lite tid från mamma o umgås med pappa...
Jag har tänkt utnyttja de 3 gånger i veckan i allafall...
Ska även försöka få med sambon...

Idag blire hämta lillen på dagis sen ska vi till Katrineholm en sväng , sen hem o packa på oss kläder för att åka ut till båsenberga en stund o åka pulka :-)
Sen hem o laga mat...
Fantastisk dag med sol :-)

Ha de fint, ses ikväll

Påtal pm de hoppas mina träningskläder kommer idag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela