slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Fantastisk helg

Publicerad 2014-01-07 20:45:32 i Allmänt,

Vilken helg full fart härligt de e... 
Lördag åkte jag med sambon o hans killar i laget till Oxelösund , där skulle dom spela cup, kul men ensamt blev men som tur kom Jenny också så jag hade nån att tjata fotboll med oavsett om hon inget kan som hon säger, så e hon intresserad :-)
Fotboll e ju faktiskt en del av våra liv här i familjen :-)

Det gick inget vidare för dom men dom gjorde de okej vissa matcher, men de e svårt dom mötte div 3-4 lag så de blir lite tufft då, men sambon drog till ett mål på straff men tyckte han kunde ta i lite mer hahaha vilken straff o shit vad hårt ;-) han kan han, målvakten vart helt ställd :-)

Vi snurrade även runt i Oxelösund för att hitta en pizza men alla var stängda , men tillsluthitta vi en, helt okej men ändå inte bra liksom menvi var hungriga...

Var rätt slut men vi kom hem tillslut skapligt o kolla hockey o vad kul med den vinsten :-)
Barnen var hos farmor/farfar och morfar ...
Sen somna vi väldigt gott..

Söndag så drog jag på fotbolls cup med damerna eftersom dom behövde folk så jag ställde upp o spela en del av dagen, de gick sådär men fick göra ett mål :-) vi spelade hyfsat faktiskt men vi e inget futsal lag direkt, men tjejerna e duktiga... Kände mig långt efter eftersom jag inte rört boll på länge :-) o slut blev jag ....
Men var inte med hela dagen då jag hade träning med grabbarna också spelade då även med dom...

Tuff dag o slut dag hahaha

Kom hem till mina 
Älskade barn o sambo o njöt av finalen ett tag men sen somna jag för Sverige spelAde inte okej tyckte jag men hellre 3:à än 2:à men de e jag men självklart bäst som 1:à :-) jag tycker inte ens om hockey men helt okej ändå .....


Nu blir de sängen o träningsvärken e fantastisk...

Imorgon väntas löpning o intervaller 

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela