slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Diskmaskin....

Publicerad 2014-01-15 20:24:01 i Allmänt,

Äntligen en diskmaskin, nu e sambon överlycklig....
Jag har aldrig haft problem med att diska o tycker de e en rolig grej men skönt även tycker jag med diskmaskin, begagnad men i superskick....

Nu ska jag gör ett nytt tag med godis o onyttigheter o äta nyttigt...

Nu ligger jag ju sjuk o e helt förstörd faktiskt piss e de...
Bihålorna o öronen värker :-(
Kroppen gör ont. Inte kul o vara gravid nu..
Fick även höra att min Rumpa blivit större hmmmm inte skoj o jag vart ledsen , tar åt mig av allt just nu...

Men så fort jag blivit frisk ska jag ta mig ut på en löprunda ska beställa längdskidor o allt också... Ska ju visa bilder..

nya mål för tydligen kan jag bara hålla dom 1 vecka..

Haha 

Godis NEJ TACK

Röra varannan dag löpning o styrka annars promenader..även badhuset o gymmet (?)



Äta ordentligt igen på rätt sätt...

Mitt mål i år e tjejmilen, topploppet o även tjurruset :-) men ska ju föda troligtvis i juni så de e upp på benen..
Har bestämt även att fixa en PT efter förlossningen, jag har en som jag hoppas kan vara o pengar lägger jag men de blir 6 mån med PT tänkte jag... Jag har ett mål men tar de efter graviditeten...

Nu blire dusch o film sen sängen o sovmorgon med vila hela dagen..


Ha de bäst vill bara säga att jag har världens bästa familj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela