slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

dagens...

Publicerad 2014-01-10 19:55:24 i Allmänt,

promenad o öppna förskolan med barnen samt Noel var hos Leo o lekte: -) skulle haft samarbetssamtal med Noels pappa men som vanligt kom han inte...

men vi har haft en mysig dag ändå, o Zandra fick mig på tankar i år in för tjurruset, ska jag anmäla mig??
Jag ska springa tjejmilen o topploppet om jag e helt okej så de känns tajt men jag kanske fixar de, aja en fundering 1 vecka iallafall...

vägde mig idag o nu börjat vågen visa sig uppåt 60 kg men lugnt liksom de e på rätt väg :-)sakta men säkert...
sen vill jag bara meddela att godis har slunkit ner i mig men inga mängder,spyr helt enkelt på godis faktiskt..

nehe nu drar jag upp till sängen för imorgon väntas kurs hela dagen...
ska bli mkt intressant...

sen går ju grabben för fulla muggar så härligt att se, skönt att han går innan dagis inskolningen som börjar om 1 månad drygt...:-)

tar mig en morgon löpning eller promenad imorgon innan vi drar...

sambon överraska mig idag o kom hem.tidigare så himla härligt... älskar min familj över Allt, dom e dom bästa helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela