slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

2013

Publicerad 2014-01-02 20:04:30 i Allmänt,

Året som varit både kaos o fantastiskt..

Det har varit rättegång på rättegång som inte lett till nånting, jo för mig en positiv grej för jag haft blivit starkare som person o tar inte anklagelserna som bara e lögner från den andre...

2 dagar innan den lille killen kom till världen så var de rättegång ang umgänge från min sons far , aug 2012 gick han bärsärkagång och fick inte träffa sin son för hans tillstånd inte var normalt där av anledningen..

Rättegången den 11/2. 2013 umgänge funkade inte, ny rättegång 3 maj 2013 ledde inte till mkt de heller då fadern inte brydde sig o gjorde de han krävde i rätten..

Rättegång 28/10 min rättegång då jag vill ha ensam vårdnad..

Samarbets samtal ej funkat umgänge ej funkat, det e så sjukt att idioten ljuger så sjuk mkt...det e bara lögner...o folk tycker synd om honom, mer synd om dom som blir utsatta..

Ny rättegång väntar... Jag ser de positivtdet har varit en mkt tuff period men även mkt positivt, har blivit starkare både jag o sonen och vi lägger ingen energi längre på detta, vi njuter av att vara denna familj o han har sin trygghet här...
Vi blickar framåt o blir bara starkare... Inget kommer emellan o vi lägger inte energi på skiten längre..


Jag mådde inte så bra efter förlossningen då jag hamnade i en förlossningsdepression, allt var så mkt jobbigt, mkt hade ju detta last som jag pratade om innan men det var mkt tankar,mest psykiska aldrig mordtankar o sånt men eftersom jag har min familj så fixade jag allt o som sagt skiten som inte ens var värt att lägga energi på försvann så lätta allt o jag vart gladare..
Kunde få utbrott totalt men tog mig promenad för att slippa slänga anklagelser på sambon eller sonen, dom fick utstå en kväll o allt blev svart, jag använde otroligt dumma ord o allt, gick därifrån o bröt totalt ihop fy så illa jag mådde eftersom allt blev svart o jag kom hem efter några timmar o var så ledsen o förstörd över de jag gjort fast jag inte visste vad jag gjort, så hade jag gjort nått fruktansvärt.
Frågade sambon vad jag sagt o fy så dåligt jag mådde sen dess har det aldrig hänt o jag e mer än rädd om mitt värdefullaste jag äger o har :-)det skulle aldrig hända igen o de svär jag på...

Men min andra ängel kom till världen den 13/2 2013 kl 21:55 och det var ett fantastiskt ögonblick oavsett tiden efter i början men energin han sprider o glada humöret, livliga dagarna gör en glad, men han har även stunder som e jobbiga..
Våran 3-åring han e snart 4 år men jäklar vilken trots vilka dagar vi kan ha med tjafs men även underbara dagar ljuvliga med skratt o mys o skoj ja allt ni vet som har en likadan busunge :-) 
Han e stolt över sin lillebror o dom har roligt, nu längtar han till att den tredje pyret ska komma o även vi...det blir en flicka säger Noel o jag håller med en liten Olivia :-)

Jag blev tränare (huvudtränare) för grabbarna p00-01 ser året som kommer positivt, la själv av fotbollen o satsar helhjärtat på detta nu..

Vi har åkt runt lite på små turer men inga långresor men 2014 ska de bli, köpt bil men nu väntas de en annan men ska avvakta lite till..

Hann med pulka åkning en dag får se om De blir mer ;-)

Julen har ju varit toppen o barnen vart så nöjda skrev ju att bilder skulle komma men det varit fullt upp så jag skriver,

Noel: lego, film, böcker, kläder, kök + tillbehör, fåtölj, doktor set , deg o tillbehör , borrmaskin , motorsåg o bygg grejer o massa mer :-) nöjd e förnamnet supernöjd

Ian: musikskiva, tuff tuff tåg stort som han själv sitter på, byggklossar, kläder , lego,bil, städset, keyboard o massa mer

Även jag fick julklapp en fritös , sambon fick snus o tv-spel ..

Julen firades hemma hos oss med våra familjer..

Nyår den sista dagen inför 2014 var ett härligt firande hos vänner med så god mat o dryck , barnen hade en kanon kväll o trötta var vi, trodde på vinst på Bingolotto men inte de inte.. Vi gick hem vid 22 o la oss direkt o somna gott.. Min jobb tid e tillbaka :-)

Nu hoppas vi precis som de börjat med positivt 2014 att de ska fortsätta så..massa kärlek  

Jag älskar min familj ...o tack för ni gjorde mig stark o ett fantastiskt 2013 utan barnen o alla så hade den inte varit bra... Tack all kärlek

Inget märkvärdigt så men en del saker :-)

Natti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela