slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Vägen är lång så lång..

Publicerad 2016-05-16 10:21:39 i

Flera mils lång väg som aldrig tar slut..
Finns flera korsningar på vägen som leder till vänster o höger men även fortsätter rakt fram.. 

Vilken väg du än väljer så väljer du den som leder till de bättre för dig/oss.

När man kanske e påväg på olika vägar eller på samma väg så ska de finnas Respekt,kärlek ,stolthet , en stor tacksamhet för den du lever med eller utan för de e ju alltid nån nära dig oavsett om de e vän,pojkvän,flickvän eller familj.
Visar man inte de så finns de vägar som leder till egoisterna där kan ni vara som inte har nån respekt alls.. 

Känslan som uppstår när man alltid finns där o e till lags hela tiden, så e man glömd när man väl vill vara med eller synas oavsett om de e från en vän,pojk/flickvän eller familjen så undrar man hela tiden varför när jag vill ,varför skäms denna för en ,varför vill personen inte vara med mig? vad e felet på mig helt enkelt? 

Nej de e inte fel på mig o nej jag kommer inte ställa upp mer om personen gör såhär mot mig..
En dag så finns jag inte där längre..
Jag tänker inte vara till lags längre, nu kommer jag stå på mina egna ben..så säger jag alltid men faller tillbaka för jag tänker en dag kanske jag får de men jag vet hur besviken o sårad jag blir varje gång, men nu e de slut med detta..

jag tänker hela tiden på varför jag , vad gör jag för fel? ser jag konstig ut ?har jag de där felet med benet? e jag för tjock ? klär jag mig fult? e jag jätte ful? 

varför snackar folk om mig? 

jag kanske inte e den perfekta me  vem e de.? 

Att vara alla till lags kan faktiskt sätta sina spår,de finns personer jag alltid kommer finnas för för jag vet dom finns för mig så e de dom visar mig respekt o kärlek.. 

Antingen e man med mig eller så kan de vara då behöver du inte yttra dig o du kan gå din egen väg..

Jag vill bara säga att de jag gör,gör jag för jag älskar er o e stolt över att få vara en del av er.. 

Men låt mig vara om du har en tanke på utnyttja mig, för de e nått jag kommer se.. 

älskar min familj o mina nära o kära..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela