slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Såld

Publicerad 2016-02-14 09:33:53 i

Japp nu e bilen borta o just nu e man billös.. de blir att gå upp o gå redan 5:30 med barnen i vagnen (stackars barn ) 
men som sagt inom en vecka har vi ny bil.. 

Audi eller passat troligtvis nått av dom men man kollar runt.. 

Behövde ju inte direkt en stor bil längre 😀

sjukstuga som aldrig förr , har varit hemma typ hela veckan o de e fortfarande inte bra blir tokig.. 

igår firade världens finaste kille eller en utav mina 3 världens finaste.. 

Han blev hela 3 år o de e helt otroligt vad stor han blivit..
Vi gav han ett nytt rum som vi gjort ordning i super mario tema de enda som han inte fått ett att vi ej han bygga klart hans säng men de ska vi fixa.. 😀
Han önskade sig lego o mario tårta men mario var inte lätt eller jag hade väl inte tålamodet direkt 😂😂😂
Men han var jätte glad över tårtan.. 

Han berätta att jag var bäst o att han älskade mig, det värmer en mammas hjärta ❤

Idag blir soft för nu vill jag bli frisk 😘

Ha en underbar alla hjärtans dag fina där ute 😘😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela