slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Köp galen..

Publicerad 2015-11-17 11:43:14 i

Nu e jag i köp bubblan.. älskart.  

Nu e de dags att ta tag i renoveringen. . 
eftersom vi inte har råd med kök just nu så har vi satt dekorplast o sen ska vi riva överskåp. .Jag tycker de inte alls e snyggt med överskåp  e  de e en smaksak. . 

vi drar till ullared snart o jag har en lång lista som ska inhandlas 😂 
T ska ju med efter kanske lite tjat 😂

nehe nu ska de sovas för här har vi magsjuka 😈😈😈

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela