slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

skicka

Publicerad 2015-06-19 15:14:03 i Allmänt,

Japp blir o skicka tillbaka typ allt från asos jag beställt fick behålla bikinin o även en klänning men alla skor var bara att skicka tillbaka 😈jag har ju såna klump fötter 😢 

Men skorna var jätte fina verkligen så tråkigt bara... 

Men jag ska beställa nytt istället..avvaktar kanske..

Inget gym eller hemma igår o inget idag.   Men imorgon ,jag e så slut  som människa just nu så vi lägger oss o kollar på johan falk nu.. 
Sen e de städ o grill med sjukliga barn ,de e vår midsommar de 😆 


Har varit o firat midsommar med mormor en stund,  den vackraste ängeln som finns.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela