slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

trögt..

Publicerad 2015-01-07 19:55:34 i Träning,

Känner de går trögt med mina promenader.  
O mitt sötsug på godis , har ej skrivit upo mina godis bitar men de e inte överdrivet men räcker för att jag ska få ångest.. men nu e allt slängt bara barnens kvar o de e nått jag inte äter :-)

Men natten blir sambons vi kör varannan natt pga att båda ska få sömn.. 

men dagens säng väntar senast kl 21 

Dagen till ära med denna träning o mat men e så jädrans duktig på kladda men de ska bli bättre jag lovat :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela