slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

start 5/1 -2015

Publicerad 2015-01-05 09:21:34 i Träning,

Idag börjar de.. 
skulle ha gått promenad kl 06 men då sov alla o sambon fått lite sömn.. 

men snart kickar jag igång beach 2015 ;-) (haha)

Nej jag gör detta för att må bra o jag älskar det.  

Sambon börjar jobba 1 mars igen o då kommer inte tiden att gå till gymmet hinnas med tyvärr på samma sätt så pass e nått jag kommer förlora.. 
jag har mina egna saker här hemma som jag kan hålla igång med :-)

26 veckor kommer jag gå efter olgas kost o träningsbok.. på dom 26 veckorna ska i allafall ca 5-10kg bort.. jag håller tummarna..:-)

 
Här kommer resultaten för starten..

midja 83cm, överarm 26cm, stuss (rumpa) 102cm, lår 56, vikt ej tagen ska göra de senare idag...


nu kör vi /lycka till alla ni som kämpar nu ser vi till att ge järnet.. 
Kram till er



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela