slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Glömde

Publicerad 2015-01-09 14:07:54 i Träning,

Jag la aldrig in gårdagens mat o träning.. 

det e ju såhär jag har ju olgas träningsdagbok o kostbok.. 

ttvärr följer jag inte kosten som hon skriver jag kör mitt eget men de e förbannat kul o se vad man äter o tränar   :-) tycker de e en bra grej för går man inte ner kan man ju se varför ;-)

Men idag e träningsvärken påmind o jag älskar de.. ;-)

ses sen alla.. 


ha en fin dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela