slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

2014

Publicerad 2015-01-01 17:27:13 i

Tänkte skriva lite om de aom hänt 2014..

Kämpade med rättegångar o massa anklagelser,  men jag vann..

vi kämpade oss igenom en kris jag och hjärtat som tog sin tid.. inget katastroft men ändå kämpande..

vi ska ta över min pappas hus o håller på renoverar... sakta men säkert..

fick min älskade lille son så nu har jag tre fantastiska grabbar... 

min älskade mormor lämnade oss i den tragiska o fruktansvärda sjukdomen cancer ♥♥♥

kämpat med mitt självförtroende :-(

Saknar mina vänner elvira o zocca så galet att de gör ont varje dag..
Har även insett att dom man trodde var ärliga o närmast lilla lisa ,var bara lögn totalt men jag tar inte hand om deras skit dom kan leva i deras egna skit.. 

Men nu idag började mitt liv .. 

fortsättning följer .....

puss o tack o hej 2014..  



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela