slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

😀

Publicerad 2015-08-18 19:10:27 i Träning,

Igår drog jag på challenge då inte de blev nån fotbollsträning för mina tjejer .. 
Jag tyckte de var riktigt jobbigt men de e sjukt jag har ingen träningsvärk alls.  

Nästa gång måste jag ta i ännu mer.. o sen måste jag sluta små äta så imorgon kör på nytt med maten o allt. . 

Bestämt att godis ska jag hålla nu 1 mån så jag håller mina tummarna o min älskade choklad får jag snällt hålla mig ifrån då 😢

Men från o med imorgon kör vi ett strikt o ordentligt schema...

Jag o mena schema skiter sig ju alltid men denna gång e de faktiskt så strikt. . Allt handlar om en sak som jag ser framemot så måste verkligen hålla mig..😀

Så lägger ut mitt mål imorgon kväll. 

Nu kommer ni få följa mig varje dag.  

Vi ses med nya o 2016 beach men även det fantastiska som kan komma o hända 😀😚😘😎

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela