slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Match

Publicerad 2014-09-10 07:28:46 i Allmänt,

Igår var jag med Vingåkers damer o spela match.. vi vann efter en väldigt sliten match..

jag har efter min 3e graviditet tappat mkt o e tung som ett hus :-(

vill spela mer även då träna som jag ej gör men kan inte då sambon tränar för fullt..
men vill även spela högre division då de känns mer som mig..:-)

idag gymmet även spinning..

ha en fin dag för här hemma blir de soft också..

:-)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela